lauantai 8. toukokuuta 2010

Lapsettomien lauantai

Tänään on lapsettomien lauantai. Huomenna äitienpäivä...hmm...
Joskus käypi mielessä, että onko niiden paikka ihan peräkkäin?!Loukkaako toinen toista?

Mie en halua loukata minun ystäviäni jokka on äitejä, muistuttamalla omasta lapsettomuudestani. Ja uskon, että hyvät oikeat ystäväni eivät halua loukata minua hehkuttamalla hulluna äitiyttään. Ja kenestäkään toisista ei tartte perustaa! Mie haluan kuitenki viettää äitienpäivää oman äidin kanssa! Vaikka mie en ole äiti, mulla on sellainen!

Tietysti se, että nämä päivät ovat lähekkäin tuo tietoisuuteen paremmin sitä, että kaikki eivät saa kokea äitiyden ihmettä. Ja laittaa ihmiset miettimään elämää. Mutta joskus mie haluaisin vain iloita jonain päivänä! En halua, että kaikella pitää olla kaksi puolta.
Okei, meillä tulee 5vuotta syksyllä ko on alettu lasta toivoa, olenkohan mie muka tehny näin kovasti töitä itteni kansen ko osaan olla näin asiallinen, heh! Ja tekeeköhän se, että huomenna juhlitaan äitejä, ei lapsia, asian helpommaksi?! Tuli vain mieleen...

Tietysti mie olisin tosi "otettu" jos minun ystävät muistais mikä päivä tänään on ja laittas vaikka tekstarihalauksen..ei se muuta tartte. Mutta ehkä tämä asia on kuitenki vielä niin arka, että en halua muistuttaa..

Voi hyvänen aika minua ja minun ajatuksia...
Miksi mietin näitä tänään? No tässä olis lähtö kummitytön synttäreille...Iloinen olen! Ihana lähteä kattomaan toista auringonpaistetta, tuon taivaalla loistavan lisäksi! =)

Aurinkoista ja Kaunista Päivää Kaikille, oletta ajatuksissa tänään ja huomenna!

2 kommenttia:

  1. Kyllä minäkin toivoisin, että tämäkin päivä jotenkin noteerattaisiin. Tekstari tosiaan riittäisi.

    VastaaPoista