torstai 17. joulukuuta 2009

Pakkanen

Mieletön viikko ollu pakkasten suhteen! Siinä -30 on pyöriny koko ajan. Töissä ei pahemmin ole nenua ulos pistetty. Joulumieli on vallannu kaikki ja joulujuhlat saatiin eilen vietettyä, hih. Oli villiä melskettä, helinää helskettä!
Täällä kotona olen pikku hiljaa järjestelly huushollia jouluun. Hylly kerrallaan joulutavaroita esille ja silleen. Nyt soi eka kerran joululevy...Aika mukavaa, vaikka myös haikeaa. Jälleen kerran joulu ja meitä ei ole ko kaksi...Näin on ollu jo monta vuotta, vaikka toiveet ollu toiset...

Uusia vauvojaki on kaveripiiriin syntyny, mutta myös yksi menetetty. =( Tosi surullinen tapaus. Met olema facebookin avulla keränny meitä koulukavereita yhteiseen muistamiseen. Ollut jotenki erittäin koskettavaa tämä pienen tarina.

Mie olen yrittäny ajatella positiivisesti, en ole turhia ressannu, pyrkiny olemaan rauhallinen ja antamaan ittelle aikaa ja valoa. Hakenu syliä ja lämpöä mieheltä ja saanukki. ♥ Tietty välistä ahistaa ja ärsyttää, mutta kovasti olen tsempannu ja kirkasvalolamppu on auttanu. Vitamiineja häätyy muuten tilata lissää! Just hoksasin!

Ulkona on tosi kaunista! Puut paksussa kuurassa ja aamulla oli ihana tähtitaivas. =) Hoksasin sen tosi hyvin ko katuvalot ei palanu. Lumi narskuu kenkien alla ja hengitys höyrystyy ja lasit on ihan huurussa ko häätyy hengittää kaulaliinan läpi, heh.
Aikasta joulusta, nyt olen toiveissa, että kaikki valkeus ei puista katoa ko alkaa lauhtuun. Muuten lauhtuminen ei haittaa.
Mieski on jo ihan tuskissaan ko ei pääse hiihtään, ko on tulipalo pakkanen ja ko häätys sitte kunnolla lauhtua, että latu ei olis ilmaa kovin paljon kylmempi. Se luisto ja pito...heh...

Mie olen ollu niin väsyny ja vähän lunssanen, että olen unohtanu kaikki liikkumisen tältä kuulta ja ei ole yhtään huono omatunto. Uudella innolla ja voimilla ens vuona. Meilä alkaa jopa zumba kansalaisopistolla! Aattelin alkaa siihen, sais tansata ja kuntoilla yhtä aikaa! =)

Mutta ei kannata tieten vielä liiaksi miettiä ens vuotta...ko sais tämän vuoden viimiset viikot kunnialla pakettiin niin hyvä.

Nyt soi Tonttuparaati! =D Mie olen aina tykänny siitä! Son niin vauhikas, reipas ja ilonen! =)

PakkasLumiAjatuksia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti