keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

Sohva

Mie olen eläny kohta 2vkoa sohvala. Laiskuus on ollu tilani, heh!
Ja ei ole ennää ko vajaa kaks viikkoa lomaa. Olis aivan ihana olla heinäkuuki lomala, mutta ei. Häätyy mennä töihin. Noh meneepä nopsemmin kuukausi...

Tunteet on menny ympyrää koko ajan ja menkat ei ole ees alkaneet, saisit alkaa niin helpottas ja kierronki kannalta!

Olen kattonu leffoja, lukenu kirjoja ja kuunnellu musaa! Kaikki tuossa meän ihanalla punasella sohvala, maailman parhaan torkkupeiton alla ja tyynyjen läjässä! =)

Laulanu olen kans. Kuunnellu biisejä ja laulanu matkassa ja sitte ihan itekseen jotain ihme kipaleita ja tietty sen projektin lauluja ja tiän, että olen hyvä! Esiintyminen, laulaminen, tekeminen! Minun juttu! Ja sitä ei voi viä pois!
Olen kuunnellu youtubessa lauluja ja katellu tietty samala vähän niitä videoita...Lady Gaga on ihan järkyttävä! Net videot on pelottavia ja ahistavia! Ja mie tiän yhen meän tuttavaperheen missä alle kouluikäset läpit kattoo nuita!!!
Mitä kaikkea sitä häätyy ottaa huomioon kasvatuksessa! Näinä hoksauksen hetkinä olen välistä huojentunu ko meilä ei ole lapsia. Ja sitte lainaan Baby Blues-sarjiksen kirjastosta ja nauran kippurassa ja haluan meilekki sitä arjen sekasortoa!
Elämä, ko olet niin kummallinen!

Nyt minun lempparibiisi on Jos sä tahdot niin. Olen kuunnellu sitä tosi monta kertaa tubesta. Mies kysyki, että pittääkö sinun esittää tuo jossain ja harjottelet! Hih! Siinä on vain niin hyvät sanat ja jotenki koskettaa just nyt meitä. Ja sitte Jipun versio Tuonelan koivuista on kans saanu minut pauloihinsa.
Laulut on siis just nyt minun keino elää ja käsitellä kaikkea. Turvallista.

1 kommentti:

  1. Vau, miten nätisti kirjoitit! Täytyy kaivaa noi mainitsemasi laulut jostain. Ja totta, kasvatus on tosi ristiriitaista työtä... välillä tuntuu, että kunpa ei tarvis ottaa kaiken maailman asioihin kantaa.
    -ystävä ysviltä-

    VastaaPoista