sunnuntai 19. heinäkuuta 2009

Sunnuntai

Ollu ihan tosi hyvä sunnuntai! =)

Heräsin puol10 ja laitoin pyykkiä pyörimään ja alottelin peseen vessaa. Sitte pitkin päivää olen pessy lissää pyykkiä ja järjestelly huushollia. Sitte olen vähän virkannu ja rimmeröiny kasvimaan reunoja. Grillannukki olen ja kattonu yhtä filmiä. Touhukas päivä siis ja kello vasta seittemän! Mukavaa! Niin ja miehenki kans on ollu kivaa... ;)

Mie tykkään tämmösistä päivistä jokka tuntuu riittävän vaikka mihin! Siis tietty tekemispäivät ja nopsaan menevät päivätki on hyviä, mutta on ihana ko päivää riittää ja saa asioita tehtyksi rauhassa, ei paniikissa.

Työviikko meni tosiaanki hujahtaen ja eilisen lauantain olinki vain..laitoin vaatteisiin vasta joskus kolmen maissa, hih. Ja ko sai eilisen levättyä, jakso tänään touhuta ja jaksaa varmaan ihan kivasti töissäki taas viikon.
Keskiviikkona on yhet lauluharjoitukset, opetellaan kuulemma ihan uusia lauluja! Kivaa! On mukava laulaa vanhoja tuttuja ja hioa niitä, mutta uusia on aina kiva opetella.
Mie katoin Dirty Dancing -elokuvaa tänään ja alkopa tanssijalkaa vipattaa....en tiä häätyykö alkaa taas vuoden tauon jälkeen tanssikurssille?! Se on just mulle sopivaa liikuntaa! Siihen liittyy musiikki, liikkuminen, naiseus ja kanssakäyminen yhteen just sopivasti. Vieläkö sais tuon miehenki innostuun siitä...

Huomasin just, että pitäs vissiin täyttää nuot työttömyyskorvauslaputki! Ko alko töihin sitä unohti net kokonaan. Molen joskus tosi huono tämmösissä...

Onneksi on kesä! Ja vaikka onki töissä, voi silti nauttia kesästä! Ei esim. tartte tehä lumitöitä ja ravata auton ikkunoita. Mutta voi silti olla villasukat jalassa! =)

2 kommenttia:

  1. Heippa! Mä tykkään samanlaisista päivistä kuin sinä, ne on ihan parhaita, kun hetii vaikka mitä.

    Ja sitten mä oon ihan menettäny sydämeni tanssimiselle. Se on myös miulle ihan parasta liikuntaa. Mie vaan tanssi teinien kanssa streetiä ja latinorytmejä.

    Ja oivoi, myös minä olen tosi huono hoitamaan paperiasioita.

    Niin että iso kasa myötäelämistä täältä. :)

    VastaaPoista
  2. Mie en ole saanu vieläkään aikaseksi hoitaa nuita paperihommia...Ei vain yksinkertasesti huvita...heh...

    VastaaPoista